Մարքեթինգի ու վաճառքի առավելությունները բիզնեսում
Ի՞նչ է վաճառքը
Վաճառքը բարդ գործընթացի հիմքն է, որն ուղղված է գործարքի փակմանը կամ հնարավորինս դրա նպաստմանը:
Շատ բան կախված է վաճառքի բաժնի ակտիվ աշխատանքից: Ընկերության սեփականատերը պետք է հավաքագրի որակյալ մասնագետների՝ մարքեթինգն ու վաճառքը ճիշտ կազմակերպելու ու կատարելու համար: Խոսքը հիմնականում վերաբերվում է՝
- Վաճառքի մենեջերներին. Նրանք վերահսկում են իրականացման գործընթացը: Նրանց պարտականությունները ներառում են՝ պլանավորված վաճառքի ռազմավարության խիստ պահպանում, նպատակների սահմանում և իրականացում, հաճախորդների բազայի վերլուծություն, նորեկների՝ վաճառքի ներկայացուցիչների վերապատրաստում:
- Վաճառքի մասնագետներին. Սա վերաբերվում է վաճառքի խորհրդատուներին: Նրանք ավելի լավ են ծանոթ վաճառող ապրանքներին կամ ծառայություններին, այդ իսկ պատճառով նրանց պարտականությունները ներառում են շուկայի հետազոտությունները:
- Հաճախորդների հետ կապի մենեջերներին. Այս մասնագետները զբաղվում են կոմերցիոն առաջարկների ընտրությամբ, մասնակցում են գործընկերների հետ բանակցություններին, գործարքներ են կնքում:
Շատերը կարծում են, որ վաճառքն ավարտվում է այն պահին, երբ հաճախորդը վճարում է ապրանքի համար: Սա ճիշտ չէ. վաճառքից հետո հիմնական գործընթացը պետք է լինի հաճախորդների հավատարմությունը բարձրացնելու վրա: Մասնագետների պարտականությունները ներառում են ներկա հաճախորդների հետ դրական հարաբերությունների հաստատմանն ու ապագայում վաճառքի վերսկսմանը:
Ի՞նչ է մարքեթինգը
Մարքեթինգը ապրանքների և ծառայությունների թիրախային շուկայի կարիքները բավարարելու համար՝ արժեքներ սովորելու, ստեղծելու և ներկայացնելու գործընթացն է:
Շատ կարևոր է օգտագործել այն ռազմավարությունը, որը կբերի ավելի շատ վաճառքի։ Անհրաժեշտ է ուշադիր աշխատել հիմնական գործոնների հետ, որոնք հայտնի են որպես «4 P»՝ ապրանք, գին, տեղ և առաջխաղացում:
Մարքեթինգի թիմը պետք է աշխատի միասին և կատարի միանգամից մի քանի կարևոր առաջադրանքներ, մասնավորապես`
- Ուսումնասիրել շուկան պետք է ուսումնասիրել թիրախային լսարանը, պարզել հաճախորդների կարիքները
- Պահպանել հանրային կապերը անհրաժեշտ է կապ հաստատել լրատվամիջոցների հետ, որպեսզի ընկերության մասին տեղեկատվությունը չվերանա պոտենցիալ սպառողների տեսանելիությունից։
- Ներգրավել և պահպանել հաճախորդներին մասնագետները պետք է մշակեն ընկերությանը հարմար մարտավարություն, որը ոչ միայն կապահովի նոր հաճախորդների ներհոսք, այլև կդրդի մարդկանց երկարաժամկետ համագործակցության։
Այս ամբողջ աշխատանքը ընկնում է մարքեթինգի մասնագետների ուսերին։ Խոշոր ընկերությունը կարող է իրեն թույլ տալ հավաքագրել մարքեթոլոգների մեծ անձնակազմ, որոնցից յուրաքանչյուրը զբաղված կլինի իր գործով։ Փոքր բիզնես ունեցողը ստիպված կլինի բավարարվել մեկ աշխատակցով:
Մարքեթինգի մասին ավելի մանրամասն կարող եք ընթերցել այստեղ:
Տարբերությունը մարթեքինգի և վաճառքի միջև
Կարող է թվալ, որ մարքեթինգը և վաճառքը նույնն են: Բայց դա ճիշտ չէ։ Մարքեթինգը սպառողների ներգրավման գործընթացն է, մինչդեռ վաճառքը գործարքի փակման, իրացման գործընթացն է: Որոշակի համընկնում կա վաճառքի և մարքեթինգի միջև՝ նպատակների և պարտականությունների առումով, բայց կան ավելի շատ տարբերություններ:
Նմանությունների և տարբերությունների շրջանակ
- Շուկայավարման և վաճառքի ռազմավարությունները նախատեսված են նույն նպատակի համար՝ վաճառել ապրանքը կամ ծառայությունը հաճախորդներին, դրանով իսկ ավելացնելով ընկերության շահույթը:
Օգտագործված գործիքների նմանություններն ու տարբերությունները
- Ե՛վ վաճառքը, և՛ մարքեթինգը իրենց աշխատանքում օգտագործում են մի շարք թվային գործիքներ: Նրանց օգնությամբ տվյալները հավաքվում և պահպանվում են:
Թիմերի/դերերի նմանություններն ու տարբերությունները
- Երկու ոլորտներն էլ պահանջում են աշխատողներից ունենալ գիտելիքներ և փորձ տարբեր ոլորտներում: Մարքեթինգին անհրաժեշտ են հիանալի նյութեր պատրաստողներ, տաղանդավոր գրաֆիկական դիզայներներ և նկարազարդողներ ու բովանդակություն ստեղծողներ: Վաճառքներին անհրաժեշտ են հմուտ հաղորդակցվողներ, ովքեր վստահ են իրենց հաղորդակցման հմտություններին:
Մարքեթինգի և վաճառքի տարբերությունն այն է, որ առաջինի խնդիրն է՝ ուղղորդել պոտենցիալ հաճախորդին գնումներ կատարել, իսկ երկրորդը՝ ակտիվորեն շփվել այցելուի հետ: Մեկն առանց մյուսի գոյություն չունի։
Ինչպե՞ս ճիշտ կառավարել մարքեթինգն ու վաճառքը
Այս ոլորտում յուրաքանչյուր մենեջեր՝ մարքեթինգի և վաճառքի աշխատակից, պետք է ընտրի ամենահաջող ռազմավարությունը, որը կօգնի կապեր հաստատել գերատեսչությունների միջև և կազմակերպել խոստումնալից գործարք՝ շահույթ ստանալու նպատակով:
Քայլ 1. Բացահայտեք բաժինների միջև բախման էությունը
Կոնֆլիկտ կարող է առաջանալ, եթե շուկայավարները ակտիվորեն ներկայացնեն արտադրանքի գովազդը հաճախորդներին, բայց արդյունքում վաճառքները չավելանան կամ նույնիսկ նվազեն: Նրանք կարող են որոշել, որ դա իրացնողների վատ աշխատանքի հետևանքն է։ Սա նաև ունի հակառակ ազդեցություն, երբ վաճառողները համոզված են, որ մարքեթինգի բաժինը վատ է աշխատում, և արդյունքը վատ վաճառքն է:
Քայլ 2.Փորձեք կապ հաստատել բաժինների միջև
Արդյունավետ փոխգործակցությունը կկարողանա միավորել գերատեսչությունները՝ հասնելու ընդհանուր նպատակներին և խնդիրներին: Նրանց միջև պետք է լինի համաձայնագիր, որը սահմանում է գործընկերության պայմանները և սահմանում է յուրաքանչյուր ստորաբաժանման կոնկրետ նպատակները:
Մարքեթինգի մասնագետների գործունեությունը համակարգելը դժվար է, բայց հնարավոր: Եթե մենք խոսում ենք ակտիվ աճ ունեցող խոշոր ընկերության մասին, ապա դժվարությունը մեծանում է։ Այնուամենայնիվ, կան մի շարք խորհուրդներ, որոնց հիման վրա դուք կարող եք բարելավել ձեր թիմերը:
4 խորհուրդ՝ ձեր մարքեթինգի և վաճառքի թիմերը համախմբելու համար
Մարքեթինգի և վաճառքի բաժիններին պետք է հանձնարարված լինեն համատեղ բովանդակություն ստեղծելու գործը:
Տեղեկատվական բովանդակության բացակայությունը դուր չի գալիս պոտենցիալ հաճախորդներին։ Աշխատելով միասին՝ այս երկու բաժինները կարող են ստեղծել օգտակար, բարձրորակ նյութեր՝ գնորդներին գրավելու և գործարքներն հաջողությամբ ավարտին հասցնելու համար: Մասնագետները պետք է համատեղ փնտրեն և հավաքեն պաշտոնական փաստաթղթեր, ինֆոգրաֆիկաներ, վիճակագրություններ, առանձին դեպքերի նկարագրություններ, փոստային ցուցակներ, բազաներ և այլն: Կատարված աշխատանքի արդյունքում անմիջապես պարզ կդառնա, թե ի՞նչն է պակասում վաճառքը մեծացնելու համար։ Օրինակ, համատեղ աշխատանքի ընթացքում կարող եք ստեղծել փոքրիկ գրքույկ՝ թիրախային լսարանի ամենահրատապ հարցերի պատասխաններով: Նման գիրքը կօգնի վաճառքի ոլորտի ներկայացուցիչներին այցելուների հետ խորհրդակցությունների ժամանակ։ Մարքեթոլոգներն իրենց հերթին կարիք ունեն այն խնդիրների մանրամասն նկարագրության, որոնք հատկապես վերաբերում են հաճախորդներին ապրանքի ընտրության, գնման կամ օգտագործման գործընթացում: Օրինակ, շատ հաճախ մարդիկ փոստային ցուցակը նշում են որպես սպամ, եթե տեսնում են մեծ քանակությամբ միապաղաղ տեքստեր: Թերևս նման հաղորդագրությունը պետք է վերամշակվի՝ ներառելով ավելի շատ ինֆոգրաֆիկա՝ ուշադրություն գրավելու համար: Ավելի լավ է մանրամասն նկարագրությամբ ծավալուն տեքստեր ուղարկել նրանց, ովքեր միանշանակ որոշել են համագործակցել, և դրանք այնքան էլ հարմար չեն հետաքրքրություն առաջացնելու համար։
Կատարյալ գնորդի դիմանկարը համատեղ ստեղծելու համար պետք է շատ աշխատեք:
Մարքեթոլոգները աշխատում են «տեսական» հաճախորդների հետ, ուսումնասիրում են նրանց հնարավոր արձագանքը, մշակում են առարկությունների մի քանի տարբերակներ և վերլուծում սոցիալական ցանցերը։ Վաճառքի բաժնի աշխատակիցները պրակտիկ, մշտական կապի մեջ են սպառողների հետ:
Եթե երկու գերատեսչությունները միավորվեն, ապա նրանք միասին կկարողանան ստեղծել թիրախային լսարանի ամբողջական դիմանկարը ամբողջությամբ, հաճախորդինը՝ մասամբ։ Ստացված տվյալների հիման վրա կարող եք մտածել վաճառքի ռազմավարությունների մասին։
Այսպիսով, շատ կարևոր է հիշել, որ և’ մարքեթինգը, և՛ վաճառքն ուղղված են եկամուտների ավելացմանը: Դրանք այնքան սերտորեն փոխկապակցված են, որ մարդիկ հաճախ չեն նկատում դրանց տարբերությունը: Մարքեթինգը հաճախորդներ ստեղծելու գործընթացն է, իսկ վաճառքը դրա իրացումը։ Եթե մեզ հաջողվի համատեղել մարքեթինգի ու վաճառքի աշխատանքը, ապա ընկերությունը հաջողությամբ կզարգանա։